W CHANNEL MANAGERZE NFHOTEL OGARNIESZ CAŁY EXTRANET

Booking.com to najważniejszy portal rezerwacyjny – taka jest sytuacja w branży turystycznej. Kto chce zmaksymalizować obłożenie obiektu hotelowego klientami przychodzącymi z internetu, po prostu musi być na tej stronie. A żeby ułatwić sobie pracę, warto poważnie zastanowić się nad programem hotelowym zintegrowanym z serwisem, który praktycznie odwali całą robotę.

Automat szybszy od najsprawniejszego recepcjonisty

Extranet na bookingu to bardzo rozbudowane, a co za tym idzie niezwykle skomplikowane narzędzie. O ile ręczne ustawianie informacji o ośrodku, pokojach itp. jeszcze da się przeboleć (bo robi się to raz, albo zmienia niezwykle rzadko), tak już bieżące aktualizowanie zajętości przyprawia o siwe włosy. Zawsze jest spore ryzyko, że nie zdąży się na czas “zdjąć” w extranecie pokoju zarezerwowanego bezpośrednio w recepcji. Tymczasem program hotelowy z channel managerem robi takie rzeczy automatycznie. Parę sekund i wszystko gotowe – bez zaglądania do panelu w bookingu, bez przejmowania się czymś takim jak overbooking.
Nie zaszkodzi jeszcze wspomnieć, że ekspresowa wymiana danych o pokojach i rezerwacjach z wszystkich podpiętych źródeł to nie wszystko, czym zajmuje się channel manager w programie hotelowym. Ustalenie cen, oferty sezonowe, pakiety specjalne… tym wszystkim można sterować z własnego komputera, smartfona czy tabletu

Categories Ciekawe