Strona www – wizytówka każdej firmy

Każda firma, niezależnie od jej wielkości i branży, w której działa, powinna zadbać o obecność w sieci. Dobrze skonstruowana witryna jest najlepszą wizytówką biznesu, kanałem komunikacji z grupą docelową, efektywnym narzędziem marketingowym. Dzisiaj przychodzimy z pomocą wszystkim osobom planującym rozkręcenie swojego biznesu, a co za tym idzie – stojącym przed wyzwaniem stworzenia strony www. O czym warto pamiętać, tworząc witrynę? Sprawdź!

Spójność

Strona www powinna być spójna i czytelna. Zadbaj o to, aby stworzyć identyfikację wizualną, która będzie jednoznacznie kojarzyła się odbiorcom z Twoją marką. Logo, kolorystyka, czcionka i layout powinny być atrakcyjne wizualnie i odpowiadać specyfice branży, w której działasz.

Bądź ekspertem w swojej branży

Oprócz podstawowych informacji (danych, oferty produktowej, zespołu itp.) warto umieścić na stronie sekcję blogową. Content marketing pozwala na kreowanie wizerunku kompetentnego doradcy, nawiązywanie dialogu z odbiorcą, wywoływanie interakcji, pozyskiwanie nowych klientów. Co ważne, blog powinien mieć wysoką wartość merytoryczną, a treść postów musi być oryginalna.

Zadbaj o widoczność w sieci

Aby Twoja strona po wpisaniu określonych słów kluczowych znajdowała się na szczycie listy wyników, powinieneś dokładnie przemyśleć jej budowę, zadbać o linkowanie wewnętrzne, odpowiednie opisy. Optymalizację witryny pod kątem SEO najlepiej powierzyć fachowcom.

Odpowiedni hosting

Kluczowym czynnikiem mającym wpływ na komfort użytkowania strony, jej bezawaryjność, bezpieczeństwo danych i szybkość jest rodzaj hostingu. Podpisując umowę z hostingodawcą, zwróć uwagę na oferowane warunki, między innymi  uptime (procentowy czas bezawaryjnego działania serwera), oferowane wsparcie techniczne, pamięć operacyjną RAM, limit powierzchni dyskowej, stan techniczny serwera, częstotliwość wykonywania kopii zapasowych oraz proponowane systemy bezpieczeństwa. Na stronie zenbox.pl znajdziesz więcej praktycznych informacji.

Categories Technologia